Praktisk information

Her har vi samlet informationer og svar på spørgsmål vi typisk bliver spurgt om. Hvis du ikke finder svar her på siden, er du altid velkommen til at kontakte os.

Generel info

Børn

Når du booker bord, skal du booke en plads til alle, også børn. Såfremt du har mindre børn, kan vi tilbyde højstol eller almindelig stol. Vi har endvidere puslerum på kroens handicaptoilet i stueplan.

Toiletter

Der er toiletter både i stueplan og på 1. salen, og vi har handicaptoilet i stueplan.

Parkering

Der er mange gratis offentlige parkeringspladser i området, også lige ved siden af på Dalgas Avenue og Skovbrynet. Desuden er der en stor parkeringsplads på Tangkrogen Parkeringsplads (ned til vandet).

Glemte sager

Kig forbi i Kroens åbningstider. Vi har et område med glemte sager, hvor det I søger helt sikkert gemmer sig, såfremt det er glemt hos os.
Det er også muligt at kontakte os via kontakt@tangkroen.dk

Gavekort

Gavekort købt igennem Tangkroen, gælder til alle Casablanca familiens lokationer:
Restaurant Tangkroen
Sjette Frederiks Kro
Mor Anna Bageri & Deli
Café Casablanca
Restaurant Mejeriet

Du kan købe gavekort online, hvorefter du modtager gavekortet/kvittering på mail. Alternativt kan du købe gavekortet i fysisk form på lokationerne: Tangkroen, Sjette Frederiks Kro og Café Casablanca.

Funktionsnedsatte (handicappede)

Alle vores rum er bygget til at kunne håndtere mennesker med funktionsnedsættelse. Der er toilet specielt til funktionsnedsatte i stueplan, og ligeledes elevator til kroens 1.sal.

Betaling

Vi tager ikke imod kontanter. Vi tager gerne imod MobilePay, vi splitter dog ikke regningen ved +4 pers.

En aften på Kroen / Brunch

Allergier, intollerancer, kostvalg

Hvis du ønsker glutenfrit brød eller har intollerancer, så skriv det i bemærkningerne når du booker bord.

I vores Kronch-buffet har vi gjort det nemt at se hvilke retter der er:
Glutenfri
Laktosefri
Vegansk

Ændring i reservation

Ønsker du at slette din reservation gøres dette online på vores hjemmeside. Du har tidligere modtaget en bekræftelse via SMS – i denne fremgår dit bookingnummer, som du skal bruge i forbindelse med online aflysning. Ønsker du at ændre i antallet af gæster så send venligst en mail til kontakt@tangkroen.dk

Bord ved vindue

Det er ikke muligt at forudbestille plads med udsigt ved vinduerne. Man er dog altid velkommen til at ønske dette.
Vi fordeler, så det går op med bookingerne. Bookinger +12 personer.

Kroens terrasse

Det er altid muligt at sidde udenfor på vores terrasse og nyde den skønne udsigt, når vejret tillader det.
I bestemmer selv på dagen ved ankomsten til kroen.

Forsinkelse

I skal udelukkende kontakte os, såfremt I er mere end 15 minutter forsinket. Vi holder kaffen og bordet varmt, og glæder os til at se jer.

Selskaber, events og arrangementer

Allergier, intollerancer, kostvalg

Vi ønsker at tage hensyn til allergier, intollerancer og kostvalg (vegetar/veganer mm.) Send venligst en separat mail med udførlig beskrivelse af, hvad man ikke tåler, senest 3 dage før ankomst.

Arrangementets varighed/tidsramme

I har adgang til lokalerne op til 30 min. før. Lokalet skal forlades max. 15 min. efter, det aftalte tidspunkt er nået. Evt. tilkøb af yderligere tid skal være aftalt senest en time før aftalte sluttidspunkt.

Gaver og gavebord

Lad os venligst vide besked via mail såfremt I ønsker et gavebord. Det er desværre ikke muligt for os at opbevare gaver til dagen efter. Dog lige med undtagelse af de selskaber, hvor brunch næste morgen er inkluderet.

Blomster

Der er altid små vaser med afskårne blomster på bordene. Har man særlige ønsker til blomster/dekorationer, bedes man selv arrangere dette. Senest en uge før selskabet gives besked til os pr. mail og vi aftaler, hvornår I afleverer dette.

Digitalt piano til fest

Digitalt piano står til rådighed, blot I informerer os om, at I ønsker at benytte jer af muligheden.